Vi er en lille flok amatørfotografer i Aarhus, der elsker at fotografere, redigere, fremvise - og ikke mindst have det hyggeligt. Vi mødes hver tirsdag på Folkestedet i Aarhus C.
Det vil fremgå af sitet, at vores motivvalg er meget forskellige. Det samme gælder erfaring i kamerateknik og redigering.
Herunder kan du se de billeder, vi hver måned udvælger
som månedens bedste fra de enkelte medlemmer.
Vi kan ikke optage nye fotografer i øjeblikket.
Er du interesseret i at blive medlem, når der er plads, så send en mail via linket oven over.