Vi er en lille flok amatørfotografer i Aarhus, der elsker at fotografere, redigere, fremvise - og ikke mindst have det hyggeligt. Vi mødes hver tirsdag på Folkestedet i Aarhus C.


Det vil fremgå af sitet, at vores motivvalg er meget forskellige. Det samme gælder erfaring i kamerateknik og redigering. 

Herunder kan du se de billeder, vi hver måned udvælger

som månedens bedste fra de enkelte medlemmer.

Cool fairy wings copy
Helen maj copy
Bendt maj copy
Benny maj copy
Ole maj copy
Torben maj copy
Poul Erik - maj

Vi kan ikke optage nye fotografer i øjeblikket.

Er du interesseret i at blive medlem, når der er plads, så send en mail via linket oven over.

Fotografer

Du kan se fotografernes egne billeder ved at klikke på blomsten